2025 m.
Metodinė diena

Balandžio 9 d. Garliavos lopšelyje-darželyje „Eglutė“ vyko
Kauno rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo
mokytojų metodinė diena „Įtraukiojo ugdymo gerosios patirtys“. Sėkmės istorijomis ugdant autistiškus vaikus dalinosi mokytojos Aušra Sareikienė, Ingrida Korsakovienė, Dalia Kavaliauskienė, Birutė Senavaitienė, spec.pedagogė Loreta Nainienė.
Lietuvos mažųjų žaidynės

Garliavos lopšelio-darželio „Eglutė“ ugdytiniai ir mokytojai dalyvavo Lietuvos tautinio olimpinio komiteto ir Respublikinės ikimokyklinio ugdymo kūno kultūros pedagogų asociacijos organizuojamame projekte „Lietuvos mažųjų žaidynėse 2025“. Vasario-kovo mėnesiais kiekvieną savaitę grupėse vyko fizinio aktyvumo užsiėmimai, kuriuos virtualiose aplinkose – „debesyse“, „kosmose“, „džiunglese“ ir kt. vedė treneriais.
Balandžio 7 d. organizuotas projekto antrasis etapas – festivalis netradicinėje aplinkoje. Pasirinkome netoli darželio esančią Garliavos Kaimynystės parko erdvę. Festivalyje dalyvavo visų grupių ugdytiniai. Žaidynėse buvo sukurtos 6 iššūkių stotelės, kiekvienoje jų po 4 užduotis, skirtas lavinti vaikų vikrumą, koordinaciją, smulkiąją motoriką, orientaciją erdvėje. Visas parkas buvo paskendęs šurmulyje. Vaikai patyrė judėjimo ir bendradarbiavimo komandoje džiaugsmą. Užduočių įvairumas ir priemonių gausa sutelkė vaikus aktyviai, prasmingai veiklai. Festivalį vainikavo, kiekvienam ugdytiniui įteiktas diplomas ir dovanėlė.
Projekto koordinatorės mokytojos Indrė Sungailaitė ir Jorūnė Lipkinaitė
Dainų festivalis „Kai uždainuoju, tai skamba kloniai“

Projektas „Mes tikrai mylim Lietuvą“

Garliavos lopšelyje- darželyje „Eglutė“ siekiame, kad vaikai augtų ne tik kūrybiški ir laimingi, bet ir gerbtų bei mylėtų savo šalį. Ugdydami patriotizmo jausmą ir meilę Tėvynei, kvietėme įstaigos bendruomenę į projekto „Mes tikrai mylim Lietuvą” veiklas. Projektas vyko vasario - kovo mėnesiais ir jungė dvi svarbias Lietuvai datas: Vasario 16-ąją ir Kovo 11-ąją. Projekto tikslas – susitelkti bendrai veiklai, stiprinančiai patriotiškumą, pasididžiavimą savo šalimi. Projekto veiklose ugdytiniai naudojo STEAM metodus, skatinančius kūrybišką ir tiriamąjį mokymąsi:
Gamtos mokslai ir technologijos – vaikai stebėjo bei tyrinėjo Lietuvos gamtą, gyvūniją, augalus, naudodamiesi mikroskopais ir kitomis priemonėmis, atrado gamtos raštus bei spalvas. Taip pat naudodamiesi technologijomis ieškojo informacijos apie Lietuvos geografiją, lankytinas vietas ir kultūros paveldą.
Inžinerija – pasitelkę įvairias statybines medžiagas ir konstravimo priemones, ugdytiniai statė Lietuvos pilis, tvirtoves, miestų simbolius.
Matematika – kurdami architektūrinius modelius skaičiavo, matavo, lygino.
Kūrybiniai darbai – vaikai piešė, lipdė ir kitaip meninėmis išraiškos priemonėmis perteikė savo mintis, emocijas ir žinias apie Lietuvą. Sukurtuose darbuose atsispindėjo gamtos, istorijos ir tautinių simbolių motyvai.
Daug smagių akimirkų ir naujų potyrių vaikams suteikė tėvelių ir darbuotojų skaitomos lietuviškos legendos, padavimai, sakmės, pasakos.
Besiruošdami svarbiausiems projekto renginiams – Vasario 16-ąjai ir Kovo 11-ąjai- vaikai išmoko giedoti Tautišką giesmę, kartu su muzikos mokytoja sukūrė ir dainavo naują dainą „Aš tikrai myliu Lietuvą”, išmoko kelis lietuvių liaudies šokius ir žaidimus, kuriais švenčių metu pasveikino Lietuvą ir savo draugus.
Projekto organizatorės Aušra Sareikienė, Ona Noreikienė, Neringa Brukštienė
Kaziuko mugė

Kovo 7 d. mūsų darželyje šurmuliavo tradicinė Kaziuko mugė. Mugei vaikai ruošėsi visą savaitę: susipažino su lietuvių liaudies papročiais ir tradicijomis, senaisiais amatais, kartu su meninio ugdymo mokytoja Birute paruošė kvietimą į mugę. Grupėse veikė kūrybinės Kaziuko dirbtuvėlės, kuriose „virė“ darbas. Padedami tėvelių ir mokytojų, vaikai gamino įvairiausius dirbinius: vėrė apyrankes ir karolius, gamino verbas, skirtukus knygoms,atvirukus, dovanų dėžutes, lėles, pinigines, įvairiausius gardumynus ir kt. Rankdarbiams naudojo netradicines STEAM priemones (juosteles, sagas, karoliukus, audinių ir odos atraižėles, siūlus, šiaudelius, medinius iešmelius, plunksneles, gamtinę medžiagą) ir technikas (pynimą, vėrimą, konstravimą, modeliavimą, aplikavimą, lipdymą). Pagaminti dar ne viskas, reikia parašyti kainas, rasti vietą prekėms išsidėlioti ir mokėti gražiai pareklamuoti prekes. Kaziuko mugė – puiki proga vaikams prisiminti lietuvių liaudies tradicijas ir papročius, pasidžiaugti bendryste, atskleisti savo kūrybinius, skaičiavimo gebėjimus ir verslumą. Vaikai visą dieną dalinosi įspūdžiais, rodė vieni kitiems įsigytas prekes, didžiavosi galėję savarankiškai prekiauti savo gaminiais, pirkti, mainytis, dovanoti.
Mokytoja Erika Bartulienė
Užgavėnės

Užgavėnės – viena smagiausių ir žaismingiausių kalendorinių švenčių. Jei vaikai ruošėsi kartu su mokytojomis ir tėveliais: prisiminė Užgavėnių papročius, mokėsi lietuvių liaudies dainų, ratelių, šūkavimų ir svarbiausia gaminosi kaukes. Džiugu, kad šiais metais šventėje nebuvo „betmanų“, o vaikai ir suaugusieji puošėsi tradicinėmis kaukėmis, persirengė personažais. Daug emocijų sukėlė Lašininio ir Kanapinio grumtynės su maišais, virvės traukimo varžybos. Šventės kulminacija – Morės
deginimas. Skanduodami ,,Žiema, žiema, bėk iš kiemo“, kartu sudeginome ir vaikų ,,blogus darbelius“ (piešinėlius). Vaikai komentavo „Blogi darbai tikrai smirdi“. Po triukšmingo žiemos išvarymo, vaikai grįžo į grupes ir vaišinosi Užgavėnių blynais. Sakoma, jei per Užgavėnes gerai pavalgysi, per visus metus būsi sveikas, sotus ir stiprus.
Dėkojame visiems, kurie prisidėjo prie šventės organizavimo.
Mokytoja Regina Reškevičienė